SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Abbey House: Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa domu aukcyjnego Abbey House. Akcję - przebiegającą pod hasłem „Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji” - przygotowała agencja LargoCapital.

Abbey House: Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji

Celem nowej kampanii Abbey House jest promowanie wizerunku tej firmy i jej oferty dotyczącej inwestowania w sztukę. Akcja opiera się na haśle „Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji” oraz grafice przedstawiającej obraz „Inspirues” autorstwa Stanisława Młodożeńca, artysty współpracującego z Abbey House.
 

>>> Abbey House: zainwestuj z nami w przyszłość historii (wideo)


Kampania od 4 czerwca obejmuje internet (banery w wybranych serwisach) oraz outdoor (nośniki w strategicznych lokalizacjach w Krakowie i w Warszawie). Akcja jest zaplanowana na miesiąc. Kreacją, planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja LargoCapital.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Abbey House: Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Fajna kampania. Więcej firm mogłoby postawić na wykorzystywanie w reklamie dzieł sztuki. Na zachodzie to standard od Louboutin'a zaczynając, przez Vovo aż po Della i Apla
odpowiedź