SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ACR wprowadza optymalizację stron w trakcie kampanii online

Dom mediowy ACR wprowadza usługę ciągłego optymalizowania internetowych stron docelowych w czasie trwania wykorzystujących je kampanii reklamowych. Firma stosuje w tym celu narzędzie Google Website Optimizer.

Wprowadzane przez dom mediowy ACR optymalizowanie internetowych stron docelowych (landing pages) w trakcie wykorzystujących je kampanii reklamowych online ma zwiększyć skuteczność promocyjną tych serwisów. - Standardowo w czasie działań marketingowych w internecie optymalizuje się nośniki reklam, a za mało uwagi jest poświęcone stronom docelowym - uzasadnia Jolanta Zaczek-Sakouhi, prezes zarządu ACR.

W ramach ciągłej optymalizacji ACR testuje wszystkie elementy strony docelowej: grafikę, copy, layout i konwersję. Firma wykorzystuje do tego narzędzie Google Website Optimizer, które pozwala wyświetlać internautom różne wersje tego samego serwisu, dzięki czemu nieświadomie biorą oni udział w tym badaniu. Jednocześnie ACR wprowadza do swojej oferty tworzenie stron docelowych.

  • Więcej informacji:
  • ACR
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ACR wprowadza optymalizację stron w trakcie kampanii online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl