Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google

Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint (obsługującej m.in. Wirtualną Polskę)

Wartością dodaną oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencję interaktywną IMPartner. ad.SEO umożliwia maksymalizowanie efektywności kampanii, również poprzez agregowanie i analizę danych historycznych.

"Prowadzenie kampanii reklamowej wykorzystującej linki sponsorowane w Google nie kończy się na zakupie oferty. Proces kontroli i optymalizacji kampanii przerzucony jest na zleceniodawcę. Wspieramy naszych klientów w tych działaniach, dzięki ad.SEO jesteśmy w stanie prowadzić kampanie w sposób półautomatyczny, maksymalizując osiągane efekty i minimalizując ich koszty", mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.

Reklama w wyszukiwarkach cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców a Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Według badań MegaPanel PBI/Gemius (04.2005) miesięcznie stronę www.google.pl odwiedza prawie 6.7 mln polskich internautów.

Reklama w boksie w Google nie powinna przeszkadzać internautom. Prezentowana jest w postaci tekstu po prawej stronie ekranu. Boks zawiera tytuł, 2 linijki tekstu reklamowego oraz adres URL do odpowiednio opisanej strony. Założeniem linku sponsorowanego jest jego użyteczność - reklama nie może więc internauty wprowadzać w błąd, zawierać zbyt dużej ilości wielkich liter, wykrzykników, przymiotników wartościujących (typu "najlepszy", "najtańszy", etc.). Ponadto Google nie zezwala na umieszczanie linków do stron, do których próba wejścia lub wyjścia ze strony powoduje wyświetlenie okienka pop-up.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka