SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Romaniuk e-commerce directorem w Grupie S/F

Adam Romaniuk dołączył do zespołu Grupy S/F, gdzie objął nowo utworzone stanowisko e-commerce directora. Zajmie się rozwojem kompetencji ecommerce`owych całej Grupy i wsparciem w zakresie ecommerce klientów agencji Booost, The Digitals i Scholz & Friends Warszawa.

Adam Romaniuk będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora The Digitals (Grupa S/F).

- Adam jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie e-commerce, bo realnie za ten obszar odpowiadał po stronie klienta przez kilka ostatnich lat. Dołączając do Grupy S/F, przechodzi na stronę agencyjną, ale właśnie takiego eksperta szukaliśmy. Praktyka spoza rynku agencyjnego, który wie, jak prowadzić skuteczne działania sprzedażowe online. Tym samym zyskaliśmy eksperta, który pomoże nam rozwinąć kompetencje Grupy S/F. Wesprzeć klientów wszystkich naszych agencji w optymalizacji i monetyzacji kampanii prowadzonych online - komentuje Piotr Hassine, managing director The Digitals oraz Booost (Grupa S/F).

Przez 6 ostatnich lat Romaniuk pracował w Grupie Szopex-Dutkiewicz. Zaczynał od stanowiska head of social media, potem był digital marketing managerem odpowiedzialnym za marketing oraz digital marketing.

We wrześniu ub.r. został concept managerem kategorii lifestyle, gdzie zarządzał takimi markami, jak Warsaw Sneaker (WS2) i Chmielna20LAB (CL20). Odpowiadał za wewnętrzną koordynację prac na styku marketingu, e-commerce i B&M (sklepy stacjonarne oraz dział zakupów). Współpracował też z dystrybutorami m.in. marek Adidas Originals, Reebok Classic, Nike, New Balance, Vans czy Converce.

 

Dołącz do dyskusji: Adam Romaniuk e-commerce directorem w Grupie S/F

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl