adidas Originals, Sizeer, MTV i radio Eska zapraszają do 'Bądź Originals'

Marka adidas Originals razem z siecią sklepów Sizeer, telewizją MTV i radiem Eska, uruchomiły akcję 'Bądź Originals', skierowaną do fanów muzyki, trendów i miejskiego stylu życia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja będzie trwała miesiąc i skierowana jest do ludzi, którzy kreują trendy w swoim środowisku, a ubranie pomaga im wyrazić swoją oryginalność. Marka adidas Originals pomoże im przedstawić swój styl, wyróżnić się i być modnym. W sierpniu na antenie radia Eska, podczas audycji Brit 40, uczestnicy zabawy będą mogli wygrać atrakcyjne zestawy adidas Originals. Aby mieć taką szansę, na stronie eska.pl słuchacze muszą umieścić swoje najbardziej stylowe zdjęcie i zagłosować na liście Brit 40 na gwiazdę, która ma największy wpływ na ich styl.

grafika

  Natomiast kupując w sieci sklepów Sizeer (na terenie całego kraju) modele butów objętych promocją, fani adidas Originals mogą zafundować sobie wyjazd do Madrytu na MTV Europe Music Awards 2010. Konkurs trwa do 5 września, a sklepy objęte promocją znajdują się na stronie www.sizeer.com. Za kreację oraz całość działań odpowiada agencja AdBoutique z Poznania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję