SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles

Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki.

Żyjemy w "kulturze obrazka" - platformy społecznościowe, serwisy informacyjne premiują piękne zdjęcia, dopasowane do tekstów grafiki przyciągające uwagę użytkownika. A to uwaga jest kluczem do umysłów klientów. Dlatego tak ważne jest skuteczne wykorzystanie designu w komunikacji marketingowej.

Design na nowym poziomie

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi wizualne, agencja IDH stworzyła Warsaw Styles - niezależne studio designu, skoncentrowane nie tylko na dostarczaniu najwyższej jakości projektów, ale i śledzeniu oraz kreowaniu trendów.

Warsaw Styles zostało wydzielone z IDH - części grupy kapitałowej Idealia Group z ponad 12-letnim doświadczeniem na rynku komunikacji marketingowej. Zespół ten współpracował z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi markami na świecie - Citroën, Peugeot, DS Automobiles DS Smith, OVOO, ING Bank Śląski, Super-Pharm, Sephora czy Vigo System.

Pomysł na założenie studia wypłynął z głębokiej potrzeby edukacji rynku pod kątem języka wizualnego oraz chęci zaprezentowania jedynego w swoim rodzaju stylu pracy designerów z zespołu IDH.

- Przez ostatnie dwa lata współpracując z naszym wewnętrznym działem wzornictwa biznesowego przeprowadziliśmy ponad 20 rebrandingów firm, których rozwój blokował właśnie design. To mocna podstawa merytoryczna i niewątpliwie jest tu nasz ogromny know how. Ponadto od lat pracujemy z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi brandami na świecie, wspierając je graficznie. Dzięki temu wiemy, że bardzo często sfera wizualna jest spychana na ostatni plan i traktowana po macoszemu. Jako Warsaw Styles chcemy edukować i pokazywać, że często sukces marki zaczyna się już w przestrzeni wizualnej - powiedziała Kinga Matuszewska, Wiceprezeska IDH.

Dawid Bogucki Head of Design Warsaw Styles

Na czele Warsaw Styles stanął Dawid Bogucki, ekspert nagradzany w karierze najważniejszymi wyróżnieniami w polskiej reklamie - Effie Awards, KTR, awwwards.com, design rush i Cannes Lions. Bogucki wcześniej pracował w Hong Kongu dla Gravity Warsaw.

Jak przyznaje Dawid, studio będzie silne siłą swojego zespołu.

"Nasze Studio stawia przede wszystkim na ludzi, każdy ma inny charakter, pasję, przez co swój indywidualny graficzny styl - We're Warsaw Styles." - powiedział Dawid Bogucki.

Co wyróżnia Warsaw Styles na rynku

Wysoka jakość prac warszawskich grafików, indywidualny styl i podejście do designu - tak najkrócej można opisać cechy wchodzącego na rynek studia Warsaw Styles.

Zespół Warsaw Styles wyróżnia holistyczne podejście do designu, co daje studiu dużą przewagę konkurencyjną już na starcie.

Eksperci WS (Warsaw Styles) to multidyscyplinarny zespół o szerokim zakresie kompetencji z obszarów designu, kreowania wizerunku marek i zarządzania procesami kreatywnymi - w pracy wykorzystują zdobyte doświadczenie do projektowania zgodnego z oczekiwaniami rynkowymi.

To co wyróżnia Warsaw Styles, to bazowanie na autorskich metodach projektowych, wykorzystywanie techniki design thinking, a także mocno rozwinięte wzornictwo.

Warsaw Styles już na starcie może pochwalić się bogatym doświadczeniem w pracy z wieloma markami komercyjnymi oraz projektami z zakresu wzornictwa produktowego dla Klientów grupy Idealia. Setki realizacji pozwalają zespołowi Warsaw Styles na dogłębne zrozumienie potrzeb klientów i kreatywność w rozwiązywaniu wyzwań stawianych przez marki, niezależnie od branży.

Ekipa Warsaw Styles działa w duchu myślenia projektowego, w którym nacisk kładzie na obserwację, współpracę, uczenie się, wizualizację idei oraz prototypowanie, uwzględniając całą perspektywę biznesową marki. To na podstawie takiego rodzaju podejścia zespół planuje szczegółowo plan działań dla klienta. Tak, by wizja znalazła odzwierciedlenie w języku kreacji.

Grupa Idealia postawiła na mocny rozwój

Grupa Idealia od dwóch lat jest w procesie intensywnych zmian i postępującej, dynamicznej ekspansji. Firma prężnie rozwija core usług – development, design, performance i komunikację. Kolejnym krokiem w stronę progresji jest powstanie Warsaw Styles.

IDH to część grupy kapitałowej Idealia Group z ponad 12 letnim doświadczeniem na rynku. Zespół IDH tworzy ponad 20 ekspertów z zakresu web developmentu, SEO, social mediów, copywritingu i oprogramowania. Agencja działa w Warszawie.

Z portfolio projektów można zapoznać się na stronie https://idh.agency/portfolio/.