SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To

Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak założyły butik kreatywny Mamy To, który ma się wyspecjalizować w eventach.

Agnieszka Sołtysiak i Justyna FabisiakArticle

Agencja Mamy To chce zajmować się zarówno wydarzeniami off-, jak i on-line. W portfolio usług agencji znajduje się też produkcja wideo, design i zintegrowana komunikacja. Strategicznym celem działań agencji jest zwiększenie zaangażowania konsumentów i podnoszenia brand love na rzecz marek, a jednocześnie klientów firmy.

Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak odpowiadają za Mamy To

- Wiele osób słysząc o naszych planach dziwiło się, że mimo obecnego kontekstu gospodarczego i niejasnych prognoz decydujemy się rozpocząć nową przygodę biznesową. Robimy to bez obaw i bez kompleksów, bo z przepracowaną, długofalową strategią rozwoju. Takie jesteśmy i takie będzie nasze nowe dzieło: pewne obranego kierunku, świadome posiadanego doświadczenia i niepokorne biznesowo. To podejście nigdy nas - jako zawodowy duet, ale i każdą z osoba - nie zawiodło w drodze na wiele szczytów. Wierzymy, że i tym razem dzięki precyzyjnemu połączeniu naszych energii wbiegniemy ciężką pracą, ale bez zadyszki na kolejny z nich – podsumowuje Agnieszka Sołtysiak.

- Naszymi konceptami i autorskimi realizacjami chcemy zmieniać zastaną rzeczywistość. A co liczy się bardziej: podróż czy dotarcie do celu? Według „Mamy To” najważniejsze jest towarzystwo, z którym się podróżuje. Dlatego jestem spokojna o dotarcie do zaplanowanych destynacji - dodaje Justyna Fabisiak.

Współzałożycielki agencji - Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak - związane są z branżą eventową od kilkunastu lat. W nowej agencji mają po 50 proc. udziałów.

Sołtysiak na początku 2009 roku wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017roku pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją.

Sołtysiak w ubiegłym roku zrezygnowała z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Przestała także być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli.

Justyna Fabisiak to była dyrektor działu kreacji endorfina events. W tej agencji zaczynała swoją przygodę w branży eventów. Od 2010 roku była producentką eventów. Później na kilka lat przeszła do MyPlace, gdzie z działu produkcji przeszła do kreacji, obejmując stanowisko creative director. Dotychczas realizowała projekty m.in. dla: Pernod Ricard, PZU, Axel Springer, Totalizator Sportowy, Leroy Merlin, PKO, BZWBK, Weil i wiele innych.

Mamy To jest w procesie finalizowania kilku umów ramowych, bierze także udział w przetargach dla klientów z branży branży bankowości i nowych technologii. Dodatkowo stworzyła już kilka holistycznych projektów autorskich, do których proaktywnie poszukuje klientów z obszaru nowych technologii i lifestyle. Agencja zatrudnia kilka osób, a z co najmniej kilkunastoma specjalistami współpracuje na zasadach projektowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenon Bombalina
O co w tym chodzi, że kobiety muszą wyginać jedną nogę do zdjęcia?
odpowiedź
User
Tak
trudny czas dla eventów, zatem powodzenia dziewczyny!
odpowiedź
User
Zika
Oj, ze ktoś jeszcze pisze się na pracę pod nieustannym, skrzeczącym krzykiem p.Agnieszki to się dziwie...
odpowiedź