SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów Aldi na Facebooku.

Article

Do zadań agencji należeć będzie prowadzenie komunikacji bieżącej, wsparcie kampanii taktycznych oraz moderacja profilu.

To kolejny klient pozyskany przez Agencję Nie Do Ogarnięcia w ostatnich miesiącach. Agencja realizuje aktualnie projekty m.in. dla marek Prymat, OleOle!, Fundacji Avalon, Enel-med Stomatologia czy sieci szkół ProfiLingua.

W połowie czerwca ub.r sieć Aldi prowadziła kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo „Świeże z Aldi”, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.

Dołącz do dyskusji: Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg Aldi Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl