SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Ogilvy&Mather zrealizuje projekt aktywacyjny dla marki Tyskie

Kompania Piwowarska zakończyła przetarg na przygotowanie i realizację działań aktywacyjnych dla marki Tyskie. Do współpracy wybrała agencję Ogilvy&Mather.

fot. Shutterstock.com Article

W przetargu tym brało udział łącznie sześć agencji. Oprócz Ogilvy&Mather były to: AdValue, IQ Marketing, Bardzo, GPD i Kropka Bordo.

Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej potwierdziła nam informacje o wyborze agencji Ogilvy&Mather. Odmówiła jednak szczegółowych informacji na temat działań aktywacyjnych dla Tyskiego, którymi zajmie się zwycięska agencja. Nie ujawnia też informacji, na jak długo została zawarta umowa pomiędzy firmami. Wiadomo jedynie, że chodzi o działania wspierające sprzedaż marki.

Z nieoficjalnych informacji wynika również, że na początku sierpnia Kompania Piwowarska zaprosiła agencje do składania ofert w przetargu, który dotyczy przygotowania nowej platformy komunikacyjnej dla marki Tyskie. Marketer jednak nie komentuje tych informacji.

Obecnie obsługą reklamową tej marki w pełnym zakresie zajmuje się agencja Bardzo, która jest autorem konceptu reklam z Mazurem i Mecenasem.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Ogilvy&Mather zrealizuje projekt aktywacyjny dla marki Tyskie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalif
Bardzo lubię, jesli chodzi o reklamy, reklamy Perły. "Złociste Perlaż"- az chce się spróbować. To ciekawy sposób marketingu
8 8
odpowiedź