SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa

Firma AkzoNobel powierzyła agencji oS3 obsługę reklamową marki farb Dulux. Współpraca jest efektem przetargu.

Article

Współpraca reklamowa z oS3 obejmie działania strategiczne, kreatywne oraz mediowe, które obejmą telewizję, outdoor oraz social media.

W przetargu wzięły udział cztery agencje (marketer nie zdradza ich nazw). Celem postępowania było wyłonienie partnera, który przygotuje długofalową strategię komunikacji dla całego portfolio Dulux.

- Cieszę się, że nasze kompetencje w obszarze strategiczno-kreatywnym, związane z długofalowym pozycjonowaniem marek przekonały Klienta i już niedługo będą widoczne w postaci konkretnych działań kampanijnych - mówi Marta Bresińska, group account director z agencji oS3.

AkzoNobel w marcu tego roku rozstrzygnął także przetarg na działania dla marki Dulux w internecie (SEO, SEM). Wygrała go agencja Digital Resolution

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl