Agencja Social Tigers z nową identyfikacją wizualną od relaks.studio

Agencja marketingowa Social Tigers wprowadziła nową identyfikację wizualną. Projekt powstał we współpracy z relaks.studio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Koncepcja nowej identyfikacji wizualnej Social Tigers oparta została na prostych i funkcjonalnych założeniach.

- Postawiliśmy na prostotę elementów wizualnych, spójność i wysmakowaną typografię, którą zestawiliśmy z eleganckimi papierami i odważnymi tłoczeniami. Prostota nadała identyfikacji dojrzały i ponadczasowy wygląd, a wysoka jakość druku wraz z odważnymi decyzjami produkcyjnymi odróżni Social Tigers od konkurencji. Zmiana podkreśla profesjonalny charakter firmy i wysoką jakość świadczonych przez nią usług - mówi Piotr Bujnowski, design director relaks.studio.

Nowy logotyp zawiera tylko oczy i nos tygrysa, znacznie różni się od rysunkowej wersji poprzed-niego logo.

grafika

- Nasze pierwsze logo pokazywało stan ducha, jaki mieliśmy, zakładając agencję. Byliśmy grupą ekspertów social media, którzy specjalizowali się w branży sportowej. Młodzi, ambitni i nieco zadziorni - dobrze odnajdywaliśmy się z komiksowym tygrysem w naszym herbie - mówi Franciszek Georgiew, założyciel agencji Social Tigers.

Agencja marketingowa Social Tigers powstała w maju 2015 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska