SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Warszawa rozpoczyna obsługę reklamową PKP Intercity

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę reklamową. W jego finale pokonała pokonała agencję Publicis, a wcześniej walczyła też m.in. z ZPR Media i DSK.

fot. materiały prasoweArticle

Do przetargu PKP Intercity zgłosiło się w sumie 8 firm. Były to: Agencja Warszawa, Publicis, agencja reklamowa DSK, Radna, AD Craft Media, Crraft Worldwide, Art Group i ZPR Media.

Do finału przetargu PKP Intercity zaprosiła Agencję Warszawa (91 pkt.) i Publicis (79 pkt.) , by ostatecznie do współpracy wybrać Agencję Warszawa.

Agencja ta będzie świadczyć dla kolejowej spółki usługi interaktywne i kreatywne, przygotowywać strategię promocji w kanałach online, kreację materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych, tworzyć strategię promocyjną ofert, produktów i wydarzeń, itp.

PKP Intercity nie podała, na jak długo została zawarta i jaka jest wielkość budżetu powierzonego do obsługi Agencji Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej