Agencja Weber Shandwick otwiera biuro w Polsce

Otwarcie nowych biur w Europie Środkowej i Wschodniej; Dodanie biur afiliowanych na siedmiu rynkach.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Weber Shandwick ogłosił wczoraj otwarcie biur w Polsce, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie. Agencja poinformowała też o otwarciu nowych biur afiliowanych w Rumunii, Słowacji, Słowenii, Serbii i Czarnogórze, Łotwie, Litwie i Estonii.

„Rozszerzamy obecność w Europie, żeby jeszcze lepiej obsługiwać naszych sieciowych Klientów, zacieśniając współpracę z lokalnymi biurami i dzieląc się doświadczeniem” – powiedział Harris Diamond, Prezes Zarządu Weber Shandwick. „Dla międzynarodowych Klientów rozwój Weber Shandwick oznacza szerszą geograficzną obecność pokrywającą obszary, na których widzą oni możliwości rozwoju. A lokalni Klienci z naszych nowych rynków uzyskują dostęp do jednej z największych światowych sieci PR.”

Budując swoją obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, Weber Shandwick współpracuje z McCann WorldGroup.

„Nasi międzynarodowi Klienci szukają lokalnych rozwiązań, które przeważnie powinny być nierozerwalnie zintegrowane z innymi obszarami komunikacji marketingowej” – powiedział Rolf Olsen, Prezes Zarządu Weber Shandwick na Europę Kontynentalną. „Wraz z rozszerzeniem naszej obecności jesteśmy lepiej przygotowani do rozwoju usług w Europie Środkowej i Wschodniej oraz na kluczowych rynkach nowej Europy.”

Biuro w Polsce zostało utworzone w oparciu o agencję PRisma Communications, działającą w strukturze McCann WorldGroup. Zmiana nazwy PRismy nie wiąże się ze zmianą kapitałową lub właścicielską. Warszawskie biuro Weber Shandwick będzie tworzyć kilkunastu konsultantów kierowanych przez Annę Czaplicką i Andrzeja Godewskiego. Oboje byli wcześniej związani z inną działającą w Polsce do 2001 roku sieciową agencją Burson-Marsteller. Kluczowymi klientami polskiego biura Weber Shandwick są obecnie MasterCard, Xelion. Doradcy Finansowi, Polska Izba Ubezpieczeń, Grupa Żywiec, Program Odpowiedzialnej Sprzedaży „Stop 18”, BT Global Services i Merck.

„Dzięki połączeniu z Weber Shandwick zyskujemy dostęp do szkoleń, metodologii, doświadczeń i ekspertów wyspecjalizowanych w tych rodzajach PR, które są najbardziej poszukiwane przez naszych klientów, a więc finansowym, korporacyjnym, farmaceutycznym i technologicznym” – powiedział Andrzej Godewski, Partner Zarządzający Weber Shandwick Sp. z o.o.

Weber Shandwick jest jedną z największych firm public relations z biurami działającymi na wszystkich rozwiniętych rynkach świata. Agencja specjalizuje się w przygotowywaniu strategii komunikacji marketingowej i programach kontaktów z mediami, Public Affairs i doradztwie związanym z komunikacją korporacyjną. Weber Shandwick świadczy też wyspecjalizowane usługi w zakresie PR internetowego, reklamy społecznej, badań rynku i komunikacji wizualnej.  

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu