Agito.pl wybrało Monday PR

Sklep internetowy Agito.pl od stycznia nawiązał współpracę z agencją Monday PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za wsparcie w zakresie przygotowania i wdrożenia strategii komunikacji oraz prowadzenie biura prasowego, a także doradztwo i realizację działań w obszarze PR korporacyjnego, produktowego i komunikacji eksperckiej.

Firma zdecydowała o wyborze Monday PR w konkursie ofert. Wcześniej Agito.pl obsługiwała agencja White Magick.

Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół w składzie: Łukasz Dąbrowski, Aneta Kowalczyk, Roman Grąziewicz.

Umowa obowiązuje od początku stycznia. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe