SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Jasieńczuk dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Cormedia

Agnieszka Jasieńczuk objęła stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej w domu mediowym Cormedia.

Jasieńczuk będzie zarządzała działem obsługującym domy mediowe i agencje reklamowe, z którymi współpracuje Cormedia. Nowo zatrudniona dyrektor będzie też odpowiedzialna za animację i rozwijanie współpracy w ramach wszystkich sieci tematycznych z portfolio firmy.

Karierę zawodową Jasieńczuk rozpoczęła w Agorze, gdzie realizowała głównie niestandardowe projekty brandingowe w oparciu o potencjał portalu gazeta.pl. Następnym etapem była praca w sieci reklamowej IDMnet i jej rozbudowa o serwisy parentingowe, a kolejnym - praca w Polskapresse, gdzie odpowiedzialna była za rozwój oferty internetowej wydawnictwa oraz zarządzanie podległym działem sprzedaży.

>>> Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)

Z Polskapresse Jasieńczuk rozstała się pod koniec 2009 roku (więcej na ten temat), a w ostatnim czasie zajmowała się pozyskiwaniem sponsorów i patronatów medialnych dla różnego rodzaju projektów muzycznych.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jasieńczuk dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Cormedia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kimi
Jeśli będzie pracowała tak jak w Polskapresse to powodzenia życzę Cormedia ...
odpowiedź
User
Julia
Brawo. Nowi muszą być by tuszować matactwa szefowej. Jeszcze się tej pani zatęskni do Polskapresse.
odpowiedź
User
Stefan
Widzę, że znów na "prośbę" Pani AK zdjęto poprzedni artykuł wraz z komentarzami. Smutne jak bardzo nie potrafią przyjąć słów krytyki...
odpowiedź