SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Koćmierowska: z IQ Marketing do Ogilvy Action

Agnieszka Koćmierowska objęła stanowisko dyrektora kreacji w agencji Ogilvy Action. Poprzednio zarządzała działem kreacji w IQ Marketing.

– Ważny jest fakt, że Agnieszka posiada bardzo bogate doświadczenie w kreowaniu złożonych projektów, wykorzystujących różnorodne kanały komunikacji marketingowej. Ale co ważniejsze, wyznaje też filozofię, że warto klientowi proponować rozwiązania szyte na miarę, które są zarówno unikalne kreatywnie, jak i efektywne sprzedażowo – tak zatrudnienie Agnieszki Koćmierowskiej uzasadnia Dorota Gomółka, od pół roku dyrektor zarządzająca Ogilvy Action (więcej na jej temat). – Dzięki pracy w lokalnych agencjach Agnieszka zna doskonale realia polskiego rynku i potrafi świetnie odpowiedzieć na jego potrzeby – dodaje.
 


Agnieszka Koćmierowska (na zdjęciu) przez ostatnie 4 lata zarządzała działem kreacji w agencji IQ Marketing, gdzie wcześniej pełniła funkcję creative group head i senior art directora. Pracowała dla tak klientów takich jak m.in. Absolut, Ferrero, LOT, Mars i Unilever. Za swoje projekty zdobyła m.in. dwie nagrody Golden Arrow. Ogółem z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Koćmierowska: z IQ Marketing do Ogilvy Action

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl