SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Szozda: z A+E Networks na dyrektora marketingu Eurozetu

Z początkiem czerwca Agnieszka Szozda dołączy do zespołu Eurozetu i obejmie stanowisko dyrektora marketingu. W przeszłości pracowała m.in. w A+E Networks Poland.

Agnieszka SzozdaArticle

Jako szefowa marketingu Agnieszka Szozda będzie odpowiedzialna za promocję, badania i PR produktowy wszystkich marek Grupy Eurozet (Radio ZET, Radio ZET Gold, Radio ZET Chilli, Antyradio). Do jej zadań należy również zarządzanie obszarem eventów produkowanych przez Eurozet Live. Szozda będzie raportować bezpośrednio do prezesa Eurozet Andrzeja Matuszyńskiego.

Agnieszka Szozda ostatnio pracowała jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji w A+E Networks Poland, gdzie była odpowiedzialna za promocję kanałów History i CI Polsat oraz współtworzyła start-up polskiego oddziału. W przeszłości związana była z Sony Music Entertainment Poland oraz MTV Networks Poland, gdzie zajmowała się kanałami MTV, VIVA i VH1.

Eurozet do tej pory nie miał obsadzonego stanowiska dyrektor marketingu. W październiku 2012 roku po zmianach w strukturze Eurozetu dział ten został podzielony na marketing badań i strategii oraz promocję Radia ZET i ZET Chilli, które podlegały redaktorom naczelnym obu stacji.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie luty-kwiecień br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 13,6  proc.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Szozda: z A+E Networks na dyrektora marketingu Eurozetu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Flipcio
Ryba, dajesz czadu! Powodzenia! :-)
odpowiedź
User
zetek
zobaczymy jak długo hehehe
odpowiedź
User
pavv
Czyli Pani Ładna specjalistka od klap bo klapą należy uznać MTV, Viva i History których nikt nie ogląda.
odpowiedź
User
Alf
Jeśli chodzi o marketing i PR to jeden z produktów z Eurozetu czyli Zet Gold ma opinię chyba najgorszej stacji radiowej w Polsce, przynajmniej jeśli chodzi o komentarze w sieci. Krytyczne komentarze zaczęły się z chwilą uśmiercenia Planety i jak widać po wynikach słuchalności w większości były zasadne.
odpowiedź
User
Bob Mob
Odpływu kadr z A+E ciąg dalszy. Taki urok zarządu?
odpowiedź