Ahava PR zajmie się promocją marki TrybEco

Do grona klientów agencji Ahava PR dołączyła polska marka rowerów i skuterów elektrycznych TrybEco. Umowę podpisano przez rekomendację.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół agencji odpowiada za opracowanie strategii komunikacyjnej, działania media relations, współpracę z influencerami oraz inne działania z zakresu PR.

Po stronie agencji za działania komunikacyjne dla marki odpowiada Agnieszka Oleszczyk (CEO) oraz Kacper Krysztofik (account executive).

Strony nie informują na jak długo podpisały umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"