Akcją „2 for U Challenge” McDonald’s chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)

McDonald’s Polska rozpoczyna kampanię „ 2 for U Challenge”, w ramach której będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne dostępne w aplikacji McDonald’s. Akcję przygotowały agencje Isobar Polska OMD, DDB i Studio Filmowe OTO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Akcją „2 for U Challenge” McDonald’s chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)

W ramach akcji, każdego dnia, przez cały okres trwania promocji, wprowadzana będzie inna oferta rabatowa, która będzie obowiązywała tylko przez jeden dzień w aplikacji mobilnej McDonald’s.

Działania komunikacyjne skierowane będą do młodszej grupy konsumentów. Promocja będzie wspierana kampanią w telewizji oraz w internecie, która nawiązuje do formatu Instastories. Media społecznościowe, posłużą do teasowania challenge’y i zachęcania do wejścia do aplikacji (lub rejestracji) i skorzystania z oferty.

Za kreację i strategię komunikacji odpowiada agencja Isobar Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Spot telewizyjny oraz spoty digitalowe przygotowali Isobar Polska we współpracy z DDB oraz Studio Filmowe OTO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych