1,34 mln widzów „Alarmu!” w jesiennej ramówce

W jesiennej ramówce „Alarm!” ogląda średnio 1,34 mln osób. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej minimalnie stracił widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,34 mln widzów „Alarmu!” w jesiennej ramówce
Jacek Łęski, (fot. Ireneusz Sobieszczuk/tvp)

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu „Alarm!” wyemitowanych w okresie od 1 września do 22 października 2020 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,34 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,61 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,43 proc. w grupie 16-49 i 6,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 22 października. Śledziło je średnio 1,96 mln osób.

grafika

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 2 września do 24 październiku 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,38 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,44 proc., 6,51 proc. i 7,35 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 40 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-kasta-tvp1-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170449309144705a ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber