Popularny influencer kulinarny zachęca do testowania produktów Aldi

20 maja Aldi wystartowało z nowym projektem pod hasłem Wielki Test Produktów Aldi, który stanowi uzupełnienie prowadzonej kampanii "Twoje nowe ulubione". W ramach akcji klienci mogą stać się testerami oceniającymi jakość produktów marek własnych sieci dyskontów. Do wzięcia udziału w akcji zachęca popularny twórca i autor książek Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Popularny influencer kulinarny zachęca do testowania produktów Aldi

Od lutego Aldi prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem “Twoje nowe ulubione”. Jej bohaterami są wybrane produkty marek własnych, które między innymi będzie można przetestować dzięki akcji Wielki Test Produktów ALDI. Ambasadorem tego wydarzenia stał się Michał Korkosz - znany autor książek kucharskich oraz bloga “Rozkoszny”. 

Produkty Aldi do testów

Akcja rozpoczęła się od fazy teaserowej w social media, już ten etap cieszył się sporym zainteresowaniem. Natomiast od 20 maja wystartował etap przyjmowania zgłoszeń online na stronie Wielkitest Aldi – proces ten trwa do 2 czerwca 2024 roku. W zgłoszeniu oprócz niezbędnych danych określonych w regulaminie akcji należy odpowiedzieć na pytanie - “Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie do roli testera produktów Aldi?” Następnie spośród zgłoszeń jury będzie wyłaniać testerów, do których trafią paczki produktowe.

W dedykowanych paczkach testerzy znajdą gamę produktów spożywczych Aldipowiązanych z daną kategorią asortymentową - mogą to być produkty słodkie, grillowe lub wegetariańskie.

Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami