SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alessandro Renda dyrektorem marki Peugeot w Polsce

Alessandro Renda został dyrektorem marki Peugeot w Polsce. Będzie teraz odpowiedzialny za wszystkie działania związane z tą marką na polskim rynku, podlegając bezpośrednio Roberto Matteucciemu, dyrektorowi generalnemu Stellantis w Polsce. Zastąpił Pawła Gawryluka.

Article

Alessandro Renda zdobył szerokie doświadczenie w branży, pełniąc funkcje związane ze sprzedażą, marketingiem oraz handlem w General Motors i Groupe PSA we Włoszech i Francji. Przeszedł drogę od stanowiska menadżera marki ds. produktu, przez menadżera ds. napędów alternatywnych, do menadżera obszaru sprzedaży, odpowiedzialnego za sprzedaż samochodów osobowych i LCV.

Od 2012 do 2014 roku jako dyrektor planowania sprzedaży i operacji biznesowych odpowiadał za prognozowanie, planowanie produkcji i logistykę pojazdów. Następnie objął stanowisko dyrektora rozwoju sieci dealerskiej. W 2018 roku przeniósł się do Francji, aby objąć w europejskiej dyrekcji sprzedaży i marketingu stanowisko dyrektora operacyjnego strefy marki Peugeot z odpowiedzialnością za Niemcy i Austrię, a następnie Wielką Brytanię i Polskę.

Alessandro Renda obejmując stanowisko dyrektora marki Peugeot przejmuje obowiązki od Pawła Gawryluka, który został mianowany dyrektorem ds. eMobility. Na tym nowo utworzonym stanowisku Paweł Gawryluk będzie odpowiedzialny za transformację eMobility oraz całościowe wyniki Stellantis Polska w zakresie pojazdów elektrycznych i wzrostu ich udziału w rynku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Alessandro Renda dyrektorem marki Peugeot w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl