SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alfa Romeo promowana w pierwszej globalnej kampanii (wideo)

Marka samochodów Alfa Romeo (Stellantis) rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię reklamową, która wprowadza hashtag #AlfaRomeoExperience.

Nowy spot marki zaprezentowano podczas Formuły 1 w USA -  Grand Prix w Austin w Teksasie 24 października. Był wyświetlany na ekranach toru przez cały weekend.

- Kampania „Near Life Experience”, stworzony we współpracy z The Richards Group, oddaje hołd wyścigowemu dziedzictwu marki - mówi Olivier Francois, dyrektor ds. globalnego marketingu Stellantis.

"Zaangażowanie marki w wyścigi „sięga już 1910 roku i startu Formuły 1 w 1950 roku, kiedy Alfa Romeo była nie tylko obecna, ale byliśmy mistrzami w pierwszym roku, zajmując pierwsze miejsce z Giuseppe Farina i Alfetta 158” - czytamy w komunikacie.

Kampania interpretuje nowe wartości, ale przypomina „Alfistas”, że według firmy samochody Alfa Romeo są projektowane z naciskiem na jazdę i emocje.Nowe reklamy mają pokazać, w jaki sposób prowadzenie Alfy Romeo jest wyjątkowo emocjonalnym przeżyciem.

W ramach kampanii Alfa Romeo wprowadza hashtag #AlfaRomeoExperience, który daje właścicielom możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami z życia w mediach społecznościowych marki.

- To „bardzo duży krok” w kierunku przyszłości Alfy Romeo jako globalnej marki premium - mówi Jean-Philippe Imparato, dyrektor generalny Alfa Romeo. - Po raz pierwszy używamy jednego języka na całym świecie, to bezpośrednie przesłanie dla wszystkich, którzy podzielają wartości Alfy Romeo.

45-sekundowe wideo wyreżyserował Salomon Ligthelm. Ścieżka dźwiękowa składa się z aranżacji Flavio Ibby „Vltava (The Moldau)” z „Má vlast” (Mój kraj) Smetany.

 

 

Dołącz do dyskusji: Alfa Romeo promowana w pierwszej globalnej kampanii (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hindi
Nokia też miała pierwszą globalną kampanię tuż przed upadkiem. A jak się wtedy żurnaliści ekscytowali!!
odpowiedź
User
omaj
Bez Kubicy nie przejdzie
odpowiedź