SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aliganza Fashion Agency: wpływy i zysk jak przed epidemią

Po dwóch latach dużych spadków agencja marketingowa Aliganza Fashion Agency, obsługująca głównie klientów z branży modowej, osiągnęła w ub.r. prawie pięciokrotny wzrost przychodów i 670,6 tys. zł zysku netto.

Article

Przychody sprzedażowe Aliganza Fashion Agency w ub.r. poszły w górę z 1,43 do 6,71 mln zł. Na zeszłoroczne złożyło się 5,98 mln zł z kraju i 722,2 tys. zł z zagranicy.

Agencja wróciła do wzrostów po dwóch mocno spadkowych latach. W 2019 roku jej przychody zmalały z 6,92 do 4,11 mln zł, a zysk netto - z 671,6 do 161,2 tys. zł, firma tłumaczyła to zakończeniem obsługi centrów handlowych Klif Warszawa i Klif Gdynia oraz marki F&F należącej do opuszczającego wtedy nasz rynek Tesco.

Pierwszy lockdown po wybuchu epidemii spowodował, że agencja straciła siedmiu klientów, a część pozostałych na miesiące ograniczyła komunikację. Firma musiała pożegnać się z prawie połową pracowników, w całym 2020 roku przy 1,43 mln zł wpływów miała 105 tys. zł straty operacyjnej i 95,3 tys. zł straty netto.

W ub.r. i pierwszej połowie br. Aliganza Fashion Agency pracowała m.in. dla marek Swarovski, Deichmann, Bonprix, Top Secret & Friends, Oriflame, Monki, Diverse, Kappahl, Jotex, Gabriella, Birkenstock i Health Labs Care.

Koszty operacyjne agencji sięgnęły w ub.r. 6,14 mln zł, wobec 1,52 mln zł rok wcześniej. Stanowiące zdecydowaną większość wydatki na usługi obce wzrosły z 850,3 tys. zł do 5,38 mln zł. Koszty wynagrodzeń zwiększyły się z 499,6 do 590,1 tys. zł, a koszty zużycia materiałów i energii - z 77,5 do 81,7 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Pozostałe przychody operacyjne firmy poszły w górę z 15,4 do 138,5 tys. zł, głównie dzięki otrzymaniu 131 tys. zł częściowo bezzwrotnej pożyczki z Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tzw. tarczy kredytowej.

Wynik operacyjny poszedł w górę ze 105 tys. zł straty do 696,3 tys. zł zysku, a wynik netto - z 95,3 tys. zł straty do 670,6 tys. zł zysku.

Zeszłoroczny zysk w całości przeznaczono na dywidendę.

Dołącz do dyskusji: Aliganza Fashion Agency: wpływy i zysk jak przed epidemią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl