SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro i Mattel z akcją charytatywną Podwajamy Radość. Ambasadorką Katarzyna Bujakiewicz

Allegro razem z firmą Mattel organizują akcję Podwajamy Radość, w ramach której do dzieci z oddziałów onkologicznych trafi nawet kilkanaście tysięcy zabawek. Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Article

Aby wziąć udział w akcji, należy kupić dla swoich dzieci zabawki i gry edukacyjne na specjalnie przygotowanej stronie PodwajamyRadość.pl. Do wyboru jest aż 120 zabawek znanych marek: Barbie, Fisher–Price, Enchantimals i Hot Wheels a także gry (m.in. Scrabble czy Spadające małpki).

Za każdą transakcję Mattel przekaże jedną zabawkę dla dzieci z oddziałów onkologicznych polskich szpitali. Zabawki tego producenta trafią do szpitali w Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Wręczą je wolontariusze z Drużyny Szpiku. Akcję wspiera aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

- Hasło tej akcji, to podwajamy radość. Ale myślę, że tej radości jest więcej niż matematyczne 2. Cieszą się osoby, które kupując zabawki swoim dzieciom, dają też prezenty małym pacjentom w szpitalach. Cieszą się oczywiście obdarowane dzieciaki. Cieszę się też ja i inni ambasadorzy Drużyny Szpiku, bo będziemy mogli przed świętami odwiedzić szpitalne oddziały i wnieść tam trochę pozytywnego zamieszania - mówi Katarzyna Bujakiewicz.

Wsparcie na Charytatywni Allegro

Oprócz tego, na stronie Charytatywni Allegro można wziąć udział w licytacji 17 unikatowych kolekcjonerskich lalek, niedostępnych w normalnej sprzedaży. Na platformie można również wykupić "cegiełki" o wartości od 5 do 100 zł. Dochód ze sprzedaży lalek i cegiełek zostanie przekazany na wsparcie Drużyny Szpiku w ich działaniach edukacyjnych i promocji dawców szpiku.

Akcja potrwa do 19 grudnia.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwis Allegro.pl zanotował 17 mln realnych użytkowników i 1,26 mld odsłon, a aplikacja mobilna Allegro - 3,01 mln użytkowników.

Według sprawozdań złożonych w KRS od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro miało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Firma ma 4,1 mld zł zadłużenia wobec swojego nowego właściciela, pracuje w niej 1,4 tys. osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allegro i Mattel z akcją charytatywną Podwajamy Radość. Ambasadorką Katarzyna Bujakiewicz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl