Allegro bez Superceny Premium i reklam sprzedawców na Facebooku

Z końcem stycznia Allegro ze swojego panelu reklamowego usunie dwie opcje emisji kampanii: w serwisach partnerskich i na Facebooku. Tydzień później platforma zacznie wycofywać program Supercena Premium.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro bez Superceny Premium i reklam sprzedawców na Facebooku

Od początku lutego w panelu Allegro Ads niedostępne będą dwa warianty emisji reklam: sieć reklamowa - serwisy partnerskie (reklamy mogą być emitowane w witrynach partnerskich w ramach kampanii Oferty sponsorowane) oraz Facebook Ads.

Sprzedawcy na Allegro, który dalej chcą w ramach Allegro Ads reklamować swoje oferty w innych serwisach, będą mogli to robić poprzez sieć reklamową Google (w ramach opcji Sieć reklamowa - Google Ads).

Niewykorzystane budżety na kampanie w Facebook Ads z końcem stycznia zostaną przesunięte do wykorzystania w innych opcjach reklamowych. To samo stanie się ze środkami na kampanie w serwisach partnerskich, o ile użytkownik wskaże inną witrynę do emisji reklam.

- Dzięki temu, że zarchiwizujemy kampanie, będziesz mieć dostęp do ich statystyk - tak samo, jak w przypadku kampanii zarchiwizowanych ręcznie. Dane za ostatnie 2 lata sprawdzisz z poziomu panelu. Możesz też pobrać plik z wybranymi statystykami za dowolny okres - przekazało Allegro w komunikacie dla sprzedawców.

Supercena Premium zniknie z Allegro w maju

Z kolei 7 lutego z Allegro zacznie być wycofywany program Supercena Premium - tego dnia przeprowadzona zostanie do niego ostatnia kwalifikacja sprzedawców. Ci, którzy nie zostaną już zakwalifikowani, ostatnie opłaty tę za usługę poniosą za okres od 5 do 11 lutego.

Natomiast ci zakwalifikowani będą mogli zgłaszać swoje oferty do kampanii Okazja Special jeszcze przez 90 dni. Takie oznaczenie będzie aktywne maksymalnie do 7 maja, każdy sprzedawca może wyłączyć je wcześniej. Po 7 maja zniknie możliwość zgłaszania ofert do kampanii i oraz dotychczas widoczne oznaczenia.

Allegro to najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. Według badania Mediapanel w listopadzie zanotowało 19,7 mln użytkowników oraz 2 godziny, 11 minut i 14 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (bez uwzględnienia Allegro Lokalnie).

Grupa Allegro, do której oprócz należą też Ceneo, eBilet oraz przejęte wiosną ub.r. Mall Group i WE|DO CZ, w trzecim kwartale br. zwiększyła rok do roku przychody o 4,8 proc. do 2,43 mld zł, osiągając 241,7 mln zł zysku netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa