Allianz rozpoczyna globalną kampanię

Niemiecka grupa ubezpieczeniowa Allianz rozpoczyna największą w swojej historii międzynarodową kampanię reklamową.

km
km
Udostępnij artykuł:

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Grey London, która zdobyła globalny budżet reklamowy Allianz w listopadzie ubiegłego roku (więcej na ten temat). Będzie to pierwszy projekt agencji dla klienta.

Akcja będzie obejmować telewizję, prasę, outdoor i przestrzeń cyfrową, w tym uruchomienie oficjalnego kanału w serwisie YouTube, aplikacje na smartfony oraz nową odsłonę internetowej witryny Allianz. Kampania ma pozycjonować niemiecką grupę jako zaufanego dostawcę usług finansowych i "najsilniejszą społeczność finansową świata".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta