Bielenda szuka ambasadorki w social media

Bielenda rozpoczyna kampanię promocyjną #ambasadorkaBielenda2018, której celem jest promocja kosmetyków marki wśród młodych kobiet. Akcję prowadzi Great Story Community / Cappuccino Public Relations we współpracy z działem marketingu Bielanda.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bielenda szuka ambasadorki w social media

Głównym elementem kampanii jest konkurs na nową ambasadorkę marki, która podpisze z firmą roczny kontrakt oraz weźmie udział w sesji zdjęciowej i kampanii reklamowej skierowanej do millenialsów.

Działania prowadzone są w internecie (media społecznościowe, portale), prasie (magazyny kobiece) i w radio. Dodatkowo obejmują działania influencer marketingu. Aktywności zaplanowane są do września br.

Projekt, wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, realizuje agencja Great Story Community / Cappuccino Public Relations w ramach stałej współpracy z marką.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej