SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amerykanie nadal szukają skarbu

W USA kolejny weekend króluje Nicolas Cage i jego kompani z filmuprzygodowego "Skarb narodów: Księga tajemnic".

Kontynuacja przeboju kasowego o poszukiwaczach przygód zarobiław ostatni weekend 2007 roku 35,6 miliona dolarów. Na drugiejlokacie uplasowała się kolejna propozycja dla całej rodzimy --aktorska wersja animacji "Alvin i wiewiórki". Film zarobił 30milionów dolarów. Pierwszą trójkę zestawienia zamyka nowy obrazscience fiction z Willem Smithem, -"Jestem legendą". W minionyweekend produkcja przyniosła dochód 27,5 miliona dolarów.

Na liście 10 najchętniej oglądanych filmów w świąteczny weekendznalazły się również trzy premiery. Najwyżej uplasował sięniezależny komediodramat o nastolatce w ciąży "Juno", który wweekend otwarcia przyniósł dochód 10,3 miliona dolarów. Nieco niżejw zestawieniu uplasował się horror science fiction "Obcy kontraPredator 2", przedstawiający walkę wyjątkowo niebezpiecznychkosmitów. Film zarobił 10,5 miliona dolarów. Nieco mniej, bo 9,2miliona zainkasowała trzecia premiera ostatniego tygodnia 2007 roku- familijna produkcja "Koń wodny: Legenda głębin", opowiadająca olegendarnym potworze z Loch Ness.

Oto najchętniej oglądane filmy świątecznego weekendu wUSA:
1. "Skarb narodów: Księga tajemnic" - 35,6 miliona dolarów
2. "Alvin i wiewiórki" - 30 milionów dolarów
3. "Jestem legendą" - 27,5 miliona dolarów
4. "Wojna Charliego Wilsona" - 11,8 miliona dolarów
5. "Juno" - 10,3 miliona dolarów
6. "Obcy kontra Predator 2" - 10,05 miliona dolarów
7. "Koń wodny: Legenda głębin" - 9,2 miliona dolarów
8. "P.S. Kocham Cię" - 9,1 miliona dolarów
9. "Sweeney Todd" - 8 milionów dolarów
10. "Zaczarowana" - 6,5 miliona dolarów.

Dołącz do dyskusji: Amerykanie nadal szukają skarbu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl