SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amica w reklamach przekonuje, że sprzątanie może być przyjemne

Amica wystartowała z kampanią odkurzaczy pionowych pod hasłem "Na błysk!", której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne.

Przy pomocy działań digitalowych i social mediowych marka zaprezentuje praktyczne zastosowanie urządzeń sprzątających i ich korzystny wpływ na codzienne życie.

Trzonem kampanii są szeroko zakrojone działania digitalowe, na które składają się m.in. reklamy banerowe oraz cykl postów w social mediach. W komunikacji Amica stawia na edukację, pokazując odbiorcom, że odkurzacze pionowe mogą w prosty sposób rozwiązać większość problemów związanych z domowymi porządkami, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.

W reklamach promowany jest odkurzacz pionowy VM XPro Aqua – bezprzewodowe urządzenie 3w1, które umożliwia odkurzanie na mokro (dzięki funkcji AquaEffect) i sucho (z użyciem czujnika kontroli zabrudzeń DustSensor), a także pełni funkcję odkurzacza ręcznego.

Model ten jest nagrodą w konkursie organizowanym na Facebooku w pierwszej połowie grudnia.

Działania digitalowe prowadzone przez markę Amica zostaną uzupełnione reklamy w prasie branżowej. Kampania jest realizowana przy współudziale agencji dotRelations i Value Media.

Dołącz do dyskusji: Amica w reklamach przekonuje, że sprzątanie może być przyjemne

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zer
Jak dla mnie najlepszy ręczny odkurzacz to Dreame T20 Pro, świetnie się sprawdza w moim domu, ma funkcje mopującą i dodatkową baterie
odpowiedź
User
Ewa
Również polecam z Dreame, akurat mamy T30 :)
odpowiedź
User
kira
Bo może być przyjemne :) jeśli ma się właśnie taki dreame:)
odpowiedź