AMS Digital oferuje reklamę natywną, pierwszym klientem Ferrero Rocher

Od grudnia bna cyfrowych nośnikach AMS możliwe jest prowadzenie działań komunikacyjnych w formie reklamy natywnej. Pierwszym klientem usługi jest marka słodyczy Ferrero Rocher.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
AMS Digital oferuje reklamę natywną, pierwszym klientem Ferrero Rocher

Reklama natywna to rodzaj treści reklamowej spójnej wizualnie i treściowo z miejscem emisji. Ten rodzaj reklamy jest dostępny od grudnia 2020 r. na ponad 160 ekranach AMS w całej Polsce – Digital Citylightach w wiatach przystankowych, Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach oraz Digital Indoor w galeriach handlowych.

- Nasza propozycja to wyjście z reklamą poza layout plakatu. To reklama produktu, która świetnie wtapia się w treść i układ paska informacyjnego. Na dodatek dzięki cyfrowym możliwościom może pojawiać się w określonych warunkach, np. w wybranych godzinach, przy określonej temperaturze powietrza czy w czasie trwania promocji. Jest to przykład nowoczesnego outdooru w wymiarze kontekstowym i kontentowym – mówi Agnieszka Bakiensztos, digital marketing manager w AMS.

AMS oferuje kampanie na blisko 23 tys. powierzchni reklamowych,

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu