SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Analiza smaku w reklamach piwa Książęce (wideo)

Startuje nowa kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Nie jedno do odkrycia”. Akcję przygotowały agencje Nairobia, Lubię to i Q&A Communications oraz dom mediowy MEC.

Article

Nowe spoty Książęcego w sugestywnej formie wizualnej (wykorzystującej technikę poklatkową) pokazują, z czego składa się smak tego piwa i z czym najlepiej je serwować. W osobnych reklamach prezentowane są poszczególne warianty produktu: Ciemne Łagodne, Czerwony Lager i Złote Pszeniczne.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W poprzednich reklamach piwa Książęce występował Książę oglądający browar, w którym jest ono produkowane, i dopytujący o szczegóły jednego z browarników (obejrzyj kilka z tych spotów).

Nowa akcja reklamowa od połowy kwietnia jest realizowana w internecie (serwisy VoD), a z początkiem maja ruszy w telewizji.

Kreacją nowych reklam zajęła się agencja Nairobia. Za obsługę reklamową Książęcego w internecie opowiada agencja Lubię to, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Analiza smaku w reklamach piwa Książęce (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
husarz piwny
To nie piwo. To napój piwopodobny.
9 9
odpowiedź
User
zizu
dziecięca stylistyka, słabe zdjęcia.... Nie chce się tego pić... fuj.
9 10
odpowiedź
User
gabrys
Dla mnie mega!
11 9
odpowiedź
User
Ruda
Czy mnie się wydaje, czy rano napisaliście, że to kampania przygotowana przez PZL?
12 9
odpowiedź