SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Andrzej Choynowski wiceprezesem Wydawnictwa Bauer

Andrzej Choynowski, dotychczasowy członek zarządu Wydawnictwa Bauer został jego wiceprezesem.

fot. bauer Article

Choynowskiemu będą bezpośrednio podlegać działy: IT, prawny i podatkowy. Natomiast Rafał Kordus, dyrektor finansowy wydawnictwa będzie odpowiadać za działy kontrolingu, księgowości, personalny, foto, nowe media i administracyjny.

Tomasz Namysł, prezes wydawnictwa Bauer podkreśla, że z Choynowskim znają się już niemal dwadzieścia lat i może liczyć na jego profesjonalizm i wsparcie. - Świetnie zna zarówno wydawnictwo, jak i polski rynek prasowy i finansowy, a to dla mnie duże wsparcie w zarządzaniu firmą - dodał Namysł.

Andrzej Choynowski pracuje w Baurze od 19 lat. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora finansowego ds. wydawnictw i drukarni dla Europy Wschodniej i Środkowej.

Odejście Witolda Woźniaka

W połowie maja br. pisaliśmy, że po prawie 20 latach pracy z Grupą Bauer Media rozstał się Witold Woźniak, członek zarządu odpowiadający m.in. za polski rynek. - Narastające różnice w wizjach rozwoju firmy i jej struktury stały się niemożliwe do pogodzenia - uzasadniał.

Witold Woźniak w zarządzie Grupy Bauer Media zasiadał od połowy 2015 roku. Odpowiadał za rynki wschodnie, poligrafię i rozwój nowych obszarów biznesowych, a od maja 2016 roku - także za segment radiowy.

W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer, które sprzedało 228 346 192 egzemplarzy swoich magazynów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Andrzej Choynowski wiceprezesem Wydawnictwa Bauer

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
boguś
Andrzej gratulacje!!!
0 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing