Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski jako head of creative team w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Pracę w agencji reklamowej w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w funkcji head of creative team zaczęli Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski. Kotlińska pracowała wcześniej w m.in. w AdFabrika FCB, BBDO Warszawa i TBWA, a Kaczanowski - w Just.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski jako head of creative team w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Anita Kotlińska w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie pracować w teamie kreatywnym z copywriterem Michałem Włodarczykiem. Z branżą reklamową jest związana od 13 lat. Poprzednio była dyrektorem kreatywnym w agencji Newport, a wcześniej pracowała w agencjach AdFabrika FCB, BBDO, TBWA i Idealiści. Tworzyła projekty dla takich firm i instytucji jak AXA, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Urząd Miasta Krakowa, Telekomunikacja Polska i Vision Express.

Michał Włodarczyk jest związany z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland od marca br. Pracuje w zespole kreatywnym realizującym projekty dla klientów takich jak BZ WBK, Mazda i Winiary.

Z kolei Adam Kaczanowski poprzednio przez 12 lat pracował w agencji Just. Początkowo był copywriterem, potem senior copywriterem, a w ostatnim okresie dyrektorem kreatywnym. Współtworzył kampanie takich firm i marek jak Energa, Volkswagen, Warka, miasto Poznań, BZ WBK, BPH, Polopiryna i Scorbolamid.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu