Anna Gorczyca za Alicję Miklaszewską w OMD Macroscope

Anna Gorczyca po powrocie z urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko group account directora w domu mediowym OMD Macroscope (OMD Poland). Zastąpiła Alicję Miklaszewską.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Gorczyca za Alicję Miklaszewską w OMD Macroscope
Anna Gorczyca

Przed pójściem na urlop macierzyński, Anna Gorczyca była group account directorem w należącym również do OMD Poland domu mediowym PHD. Teraz taką samą funkcję objęła w siostrzanej agencji - OMD Macroscope. Jest odpowiedzialna za koordynację projektów i ścisłą współpracę z takimi klientami jak UPC, Warner Bros czy Strauss Cafe. Zastąpiła Alicję Miklaszewską, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Anna Gorczyca w branży pracuje od 2005 roku. W PHD pracowała m.in. dla takich marketerów jak Cederroth czy Perfetti van Melle. Zanim związała się z Grupą OMD, pracowała m.in. w ZenithOptimedia, gdzie zarządzała jednym z zespołów obsługujących L’Oreal Polska.

Wcześniej była związana z MPG (obecnie Havas), gdzie pracowała przy wprowadzeniu na rynek Liberty Direct (launch nagrodzony EFFIE) czy też realizowała kampanie direct response dla Link 4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day