SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Jakubowski na czele jury w Effie 2016

Minionym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie jury tegorocznej edycji konkursu Effie. Główną przewodniczącą jury została Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.

Article

Tegoroczne jury jest podzielone na siedem grup eksperckich. Każda ocenia inne kategorie konkursowe, a pracami wszystkich kierują przewodniczący.

Małgorzata Lubelska (dyrektor marketingu i członek zarządu Grupy Żywiec) poprowadzi grupę oceniającą kategorie Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność. Arkadiusz Gwizdek (dyrektor marketingu w Amice) oceniać będzie kategorie Artykuły nieżywnościowe, Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja. Grupa Renaty Wasiak-Sosnowskiej (CEO Havas Media) oceni Brand experience, Edukację społeczną i kampanie CSR, Media, kulturę i rozrywkę, Pro bono, Promocję miejsc. Bartosz Dobrzyński (dyrektor marketingu i członek zarządu w Play) stanie na czele grupy omawiającej Bankowość, Motoryzację, Telekomunikację, Ubezpieczenia i inwestycje. Agnieszka Sora (dyrektor zarządzająca i członek zarządu GfK Polonia) oceni kategorie Launch, Long term marketing excellence. Grupa jurorska pod przewodnictwem Michała Wolniaka (chief strategy officera w VML Poland) oceni kategorie E-commerce, Retail, Technology&innovation, Usługi, natomiast grupa pod kierownictwem Grzegorza Markowskiego (partnera w CPC) będzie oceniać kategorie Branded content, Business-to-business, Limited budget.

Jurorzy ocenią zgłoszone projekty w trzech etapach. Najpierw podczas wspólnej analizy zgłoszeń, następnie w głosowaniu internetowym oraz finalnie podczas obrad, kiedy nastąpi wybór nominacji i przyznanie nagród. W ocenie kampanii kierować się będą kryteriami podzielonymi na cztery obszary: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Zgłoszenia do tegorocznej edycji Effie zaczęły się w połowie kwietnia, w konkursie pojawiły się kategorie Brand Experience i Branded Content. Projekty można zgłaszać w dwóch terminach: do 20 maja i do 31 maja.

Wyniki Effie Awards 2016 zostaną ogłoszone podczas gali 24 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronem głównym - Konfederacja Lewiatan.

W zeszłorocznej edycji Effie Awards tytuł Grand Prix przyznano za kampanię Wirtualnej Polski, a najwięcej nagród zdobyły DDB & Tribal i Starcom MediaVest Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Jakubowski na czele jury w Effie 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl