SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowak-Ibisz, Stolarz, Ekskluzywny Menel w kampanii “Uff! Dobry wybór na lata!” Porta

Producent drzwi Porta prowadzi kampanię reklamową pod hasłem  „Uff! Dobry wybór na lata”. Do akcji zaproszono influencerów: Darka Stolarza, Marikę Jóźwiak, Annę Nowak Ibisz, Ann Living, Ekskluzywnego Menela oraz Michalinę Grzesiak. 

Article

Nowe działania komunikacyjne są kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji marki.  W ramach kampanii Porta przygotowała szeroko zakrojone działania wizerunkowe z influencerami, szereg promocji wspierających sprzedaż oraz specjalny konkurs dla partnerów biznesowych. Działania potrwają do końca roku.

W wizerunkowej części kampanii „Uff! Dobry wybór na lata” Porta odwiedza swoich klientów, aby pokazać korzyści z posiadania produktów i usług tej marki. Klientów, w imieniu marki Porta, odwiedzają popularni influencerzy, którzy podkreślają wartości marki — zaufanie, jakość, design, wygodę i bezpieczeństwo.

Komunikacja wizerunkowa marki Porta ruszy w drugiej połowie sierpnia i obejmuje digital, social media, kanały influencerów oraz w punkty sprzedaży marki.

Influencerzy w kampanii Porta 

Do udziału w wizerunkowych spotach i sesji zdjęciowej marka zaprosiła stolarza Darka Stolarza, Marikę Jóźwiak - znaną z programów telewizyjnych architektkę wnętrz, Annę Nowak Ibisz - prezenterkę telewizyjną, aktorkę, Ann Living - projektantkę wnętrz, Ekskluzywnego Menela - jednego z najbardziej popularnych blogerów lifestylowych piszącego o męskim świecie oraz Michalinę Grzesiak - twórczynię bloga "Krystyno, nie denerwuj matki”.

Za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Kierunek Kreatywny. Reżyserem spotów był Michał Korzewski, zdjęcia na potrzeby materiałów graficznych wykonała Ola Walków.

Z kolei za kompleksowy proces przygotowania produkcji wraz z postprodukcją odpowiadał dom produkcyjny 9Production (Stor9_ Group). Odpowiedzialny był także za casting bohaterów wraz z ich lokacjami, a także za dobór twórców i ich koordynację. W ciągu 4 dni produkcyjnych, zrealizowanych zostało 5 materiałów wideo oraz sesja zdjęciowa.

Dołącz do dyskusji: Nowak-Ibisz, Stolarz, Ekskluzywny Menel w kampanii “Uff! Dobry wybór na lata!” Porta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl