SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Pańczyk za Rafała Barana na czele Grey Group Poland

Rafał Baran, dotychczasowy CEO Grey Group Poland awansował w globalnej strukturze sieci na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Nowym CEO polskiego oddziału Greya od lutego br. będzie Anna Pańczyk.

Anna Pańczyk i Rafał BaranArticle

Anna Pańczyk obejmie 1 lutego br. stanowisko CEO Grey Group Poland. Zastąpi na nim Rafała Barana, który po ośmiu latach pełnienia tej funkcji w polskim oddziale agencji został powołany na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business sieci Grey w regionie CEE.

- Dla mnie ten awans jest nowym wyzwaniem. Również przygodą - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran. - Jednak w najbliższym czasie skupię się na dokończeniu procesów nowo biznesowych w Polsce oraz na bieżących projektach dla stałych klientów agencji. Niektóre z nich weszły w decydującą fazę wiec tym bardziej zależy mi na ich dokończeniu. Tak, aby moi długoletni klienci byli usatysfakcjonowani - dodaje Baran.

- Rafał to bardzo skuteczny i doświadczony manager. Ania Pańczyk też ma dobrą opinię, obojgu życzę jak najlepiej - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający agencji DDB & Tribal.

Jak podano w komunikacie, Grey przechodzi obecnie proces transformacji, w wyniku którego agencja będzie dostarczać jeszcze lepsze kreatywne rozwiązania oraz nowe usługi z obszarów od digital po shopper marketing. Zadaniem Anny Pańczyk jako CEO Grey Group Polska będzie przyspieszenie tego procesu.

Anna Pańczyk przechodzi do Grey Group z agencji Change Integrated, gdzie przez siedem lat, do listopada ub.r. pełniła funkcje CEO oraz prezesa (więcej na ten temat). Zastąpił ją tam Wojciech Putrzyński (więcej o nim). Wcześniej pracowała przez dziewięć lat w Saatchi & Saatchi Poland, gdzie odpowiadała za prowadzenie marek Procter & Gamble oraz założenie dla nich regionalnego huba w agencji.

Anna Pańczyk i Rafał Baran podlegają bezpośrednio Markowi Pritchardowi, CEO sieci Grey w Europie Środkowej i Wschodniej.

Obecnie należąca do Grey Group Poland agencja Grey Worldwide Warszawa bierze udział m.in. w przetargu na obsługę reklamową piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Startuje też w przetargu Polkomtela na wybór agencji strategiczno-kreatywnej dla marki Plus (więcej na ten temat). Kilka miesięcy temu zapowiadano, że w tym roku Grey planuje reaktywację agencji Testardo, która już od ponad dwóch lat nie prowadzi działalności operacyjnej (choć wciąż istnieje jako spółka). Grey planuje również akwizycję - firma zainteresowana jest przejęciem spółki zajmującej się shopper marketingiem i BTL-em.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Pańczyk za Rafała Barana na czele Grey Group Poland

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jedna z głupszych nazw stanowiska non-executive president tuż obok wszelkiej maści officerów.
PS. O Żywca walczą, a póki co to co robią? Reklamują sralixy, wątrobixy, sexixy i inne pierdzixy?
odpowiedź
User
pavov
Non-executive oznacza że to człowiek bez żadnej mocy decyzyjnej. Jest to tytuł dawany osobom najczęściej odchodzącym na emeryture lub przy zwolnieniu kluczowego pracownika wysokiego szczebla. Ogólnie można to nazwać zabiegiem PRowskim żeby osoba której się podziękowało mogła zachować twarz...
odpowiedź
User
pavv
No to nie mogą w zrozumiałym języku napisać OMC (O Mało Co) Dyrektor.
odpowiedź