Anna Penkowska w Accenture Song

Do zespołu agencji Accenture Song dołączyła Anna Penkowska obejmując stanowisko client lead/experience architect.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Penkowska w Accenture Song

Anna Penkowska do Accenture Song przeszła z agencji iProspect (dentsu), gdzie przez ponad 4 lata pracowała jako business development director.

Wcześniej przez ponad 10 lat związana była z K2 Internet. Zajmowała tam takie stanowiska, jak m.in. new business manager, business development manager, senior business development manager.

Przedtem pracowała też w dziale marketingu Nestle Polska.

- Dołączyłam do zespołu Accenture Song, bo od początku mojej drogi zawodowej interesowało mnie odpowiadanie na realne potrzeby klientów i wspieranie ich w budowaniu bardziej efektywnych rozwiązań. Jako pracownik agencji reklamowej i mediowej zaobserwowałam jak bardzo zmieniły się oczekiwania wobec partnera agencyjnego. Coraz większym wyzwaniem dla marek jest nie tylko nadążanie za tempem rozwoju możliwości jakie daje digital, ale i umiejętna selekcja tych działań, które przełożą się na zrównoważony wzrost biznesu. Dziś najważniejszą wartością właściwego partnera agencyjnego jest wzięcie odpowiedzialności za strategiczną całość - od zdefiniowania obszarów wzrostu i propozycji wartości, wypracowania idei, przez jej wdrożenie, aż po zapewnienie operacyjnej skuteczności, a to wszystko pamiętając o doświadczeniu konsumenta - mówi Anna Penkowska.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]