Anna Penkowska: z K2 do iProspect

Anna Penkowska dołączyła do zespołu agencji iProspect należącej do Dentsu Aegis Network Polska, obejmując stanowisko business development directora. Poprzednio pracowała w K2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Penkowska: z K2 do iProspect
Anna Penkowska

Penkowska kieruje kilkuosobowym działem odpowiedzialnym za realizację i rozwój planów sprzedażowych firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Bezpośrednio przed przejściem do agencji iProspect związana była z działem rozwoju biznesu w spółce K2, w której przepracowała ponad 10 lat, pełniąc przez ostatnie 4 lata funkcję szefa zespołu. Przez ten czas miała istotny wpływ na pozyskanie takich klientów jak m.in. Volkswagen, Decathlon, Centrum Nauki Kopernik, Bank PKO BP, Pictet, CD Projekt, Teatr Wielki Opera Narodowa, Carrefour, czy Raiffeisen Bank.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów prawa własności intelektualnej na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa