SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Formuły Rodzina 4.0 w Play. Bohaterami akcji są Anna Przybylska i Paweł Małaszyński, a przygotowały i realizują ją firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.

Article

W reklamach Formuły Rodzina 4.0 w Play Anna Przybylska zostaje przedstawiona jako zabiegana mama, a Paweł Małaszyński - nie jako aktor i wokalista rockowy, ale przede wszystkim mąż i ojciec. Tak jak w poprzednich spotach sieci, gwiazdy odwiedzają punkt sprzedaży, w którym pracuje para znanych konsultantów. Zarówno dla Przybylskiej, jak i Małaszyńskiego najlepsza okazuje się Formuła Rodzina 4.0.

Formuła Rodzina 4.0 została wprowadzona do oferty Play w ubiegłym tygodniu. Taryfa w ramach jednego abonamentu wynoszącego od 99 zł obejmuje cztery karty SIM z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci komórkowych, wspólnym pakietem danych 4G LTE i nielimitowanym internetem LTE do końca br., a w wyższych wariantach cenowych - także nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz połączenia na numery stacjonarne (zobacz szczegóły).

Anna Przybylska i Paweł Małaszyński to kolejne sławne osoby debiutujące w br. w reklamach Play. W poprzednich kampaniach sieci pojawili się piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło (przeczytaj więcej i zobacz spoty), tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz (obejrzyj to) oraz kabaret Mumio (zobacz szczegóły). Natomiast w ub.r. Play reklamowało kilkunastu celebrytów.

Obecna kampania obejmuje telewizję, internet, prasę, outdoor oraz materiały BTL.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence, za reklamy BTL - agencja Play. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czytajacy zając
Od początku męczy mnie tylko 1 rzecz. Dlaczego A. Przybylska jest tutaj tak "sfotoszopowana"? Przecież to ładna kobieta. A zrobili ją tak, że z daleka, na billu, nie mogłam jej poznać.
8 8
odpowiedź
User
Dawid
Hmm, jakiś czas temu pani Przybylska wszędzie żaliła się, że wścibscy dziennikarze wchodzą butami w jej życie prywatne. Z jednej strony chce ciszy wokół siebie. Z drugiej pełno jej w reklamach, kojarzę więcej reklam z jej udziałem niż filmów. I pewnie nie jestem odosobniony w tej kwestii.
8 13
odpowiedź
User
miki
Dawidzie - teraz zapewne rozumiesz, że grając w reklamach chciała zabezpieczyć dzieciaki w razie swojej śmierci.
13 8
odpowiedź