Anty nc+, hakerzy i nowe profile czyli Facebook w marcu

W marcu najciekawsze rzeczy na „polskim” Facebooku działy się pod koniec miesiąca: wskutek ataku phishingowego hakerzy przejęli kontrolę nad kilkunastoma profilami, szybko zyskiwał popularność fanpage Anty nc+, zaczęło się też wdrażanie nowego wyglądu profili. Szczegóły w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tak jak we wcześniejszych miesiącach, w marcu najwięcej nowych użytkowników zdobyły na Facebooku czołowe marki telekomunikacyjne. Serce i Rozum zyskały 95 tys. fanów i zbliżają się do poziomu 2 mln. Natomiast fanpage Orange przyciągnął 85 tys. nowych użytkowników, a profil Play - 84 tys.

21 marca w proteście przeciwko ofercie nc+ powstał fanpage Anty nc+, który przez pierwszy tydzień działania zyskał ok. 20 tys. użytkowników, natomiast obecnie ma już ponad 80 tys. fanów. Nadal jednak jest mniejszy od oficjalnego profilu nc+, który głównie dzięki reklamom przekroczył już poziom 100 tys. fanów (zobacz szczegółowe statystyki obu profili).

Pod koniec marca hakerzy w efekcie ataku phishingowego przejęli kontrolę nad kilkunastoma fanpage’ami. Najgłośniejszy był przypadek „Gazety Wyborczej”, a której fanpage’u 1 kwietnia pojawił się niefortunny wpis (przeczytaj o tym więcej).

Raport firmy NapoleonCat.com i portalu Wirtualnemedia.pl zawiera szczegółowe dane 10 największych i najbardziej angażujących fanpage’y z 17 najważniejszych kategorii tematycznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu