Anwim klientem d*fusion communication

Z początkiem sierpnia agencja d*fusion communication rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi public relations ze spółką Anwim, właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw Moya.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.

Z ramienia d*fusion communication obsługę public relations realizował będzie Aleksander Zalewski i Piotr Jamrogiewicz, z kolei za media społecznościowe odpowiedzialni będą Kamil Gołdy i Amal Milczarczyk.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Należąca do Anwim sieć Moya Obecnie sieć składa się z 217 stacji paliw. Strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 jednostek na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator