Anwim klientem d*fusion communication

Z początkiem sierpnia agencja d*fusion communication rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi public relations ze spółką Anwim, właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw Moya.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.

Z ramienia d*fusion communication obsługę public relations realizował będzie Aleksander Zalewski i Piotr Jamrogiewicz, z kolei za media społecznościowe odpowiedzialni będą Kamil Gołdy i Amal Milczarczyk.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Należąca do Anwim sieć Moya Obecnie sieć składa się z 217 stacji paliw. Strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 jednostek na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę