SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ARC Rynek i Opinia z Vocatusem zmienia badania cenowe

Instytut ARC Rynek i Opinia rozpoczął współpracę z niemiecką firmą badawczą Vocatus. Dzięki temu wprowadza opracowaną przez nią nową metodę badań cenowych.

ARC Rynek i Opinia z Vocatusem zmienia badania cenowe

Podejście do badań niemieckiej firmy badawczej Vocatus, które obecnie wdraża ARC Rynek i Opinia, stanowi alternatywę wobec klasycznego postrzegania klienta jako „homo economicus”. Metoda ta, dotychczas nieobecna na polskim rynku, oparta jest na zastosowaniu cenowego profilu psychologicznego, czyli dogłębnej analizy profili psychologicznych konsumentów w odniesieniu do percepcji ceny, a także typologii postaw wobec ceny jako cechy produktu/usługi (GRIPS).

– Podejście to opiera się na przekonaniu, że najważniejsze jest zrozumienie postaw konsumentów wobec ceny, dzięki czemu możliwe jest urealnienie wszelkich metod szacowania jej poziomów – opisuje Marzenia Białasek, która wspólnie z Maciejem Glińskim koordynuje nowy projekt w ARC. – Tym samym można osiągnąć lepszy i realniejszy bilans pomiędzy maksymalizacją penetracji rynku a maksymalizacją przychodu firmy – dodaje.

ARC Rynek i Opinia proponuje nową metodę swoim klientom jako uzupełnienie dotychczasowych narzędzi badań cenowych. Przy czym każdy projekt jest przygotowywany indywidualnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ARC Rynek i Opinia z Vocatusem zmienia badania cenowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomy
co to za pseudoprofesjonalny bełkot jest?
odpowiedź
User
agata
bardzo chętnie poczytałabym o tym więcej..
odpowiedź