Artur Birnbaum będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora. Jednym z jego pierwszych zadań będzie utworzenie działu strategicznych analiz digitalowych, który będzie m.in. realizował potrzeby zarządu Grupy Agora, ściśle współpracował z biznesami digitalowymi i wspierał ich rozwój dzięki wykorzystaniu synergii.
Artur Birnbaum z nowymi zadaniami w Agorze
Do momentu formalnego powołania nowego działu Artur Birnbaum w dalszym ciągu będzie kierował działem analiz Gazeta.pl, współpracując z zespołami analitycznymi w całej Grupie Agora. W związku z nową rolą, od lutego br. przestanie pełnić funkcję członka zarządu spółki Gazeta.pl, którą sprawował ponad dziesięć miesięcy.

Birnbaum od 2022 roku jest także dyrektorem ds. strategii i analiz biznesowych Gazeta.pl. W latach 2020-2022 odpowiadał za strategię danych i analizy biznesowe całej Grupy Agora. Wcześniej był kierownikiem działu badań i analiz Gazeta.pl, w ramach którego rozwijał analitykę biznesową, data science i badania użytkowników.
Pracę w Agorze zaczynał na stanowisku analityka rynku w łódzkim oddziale „Gazety Wyborczej”. Reprezentuje Agorę w Polskich Badaniach Internetu (PBI), a w latach 2018-2019 był członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska z ramienia spółki.
Na koniec września 2024 roku „Gazeta Wyborcza” miała prawie 291 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych.










