Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)

Ruszyła kampania sieci telekomunikacyjnej T-Mobile reklamującą sponsorowaną przez nią scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu. Bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa - jest Artur Rojek, dyrektor artystyczny festiwalu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)

W reklamach Artur Rojek opowiada krótko o historii i znaczeniu muzyki elektronicznej, prezentowanej na scenie T-Mobile Electronic Beats, dla Off Festiwalu. Zaprasza też do obecności na festiwalu (jego tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia) oraz korzystania z usług T-Mobile.

Jest to kolejna kampania reklamowa sieci T-Mobile związana z wydarzeniem muzycznym. W ostatnich tygodniach telekom promował się biletami na koncert DJ Avicii podczas sponsorowanego przez firmę festiwalu Music Power Explosion, a wcześniej w kampanii sieci wystąpiła - razem z Kingą Preis - Patricia Kazadi, prowadządza pasmo Elektronic Beats w kanałach 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-rusza-z-rejestracja-numerow-prepaid-co-musza-zrobic-uzytkownicy ##

 

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (m.in. w social media) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe przygotowała SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w social media odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"