SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Asy Amiki" z Peppermintem

Od początku kwietnia 2005 realizowana jest ogólnopolska akcja promocyjna skierowana do sprzedawców w sklepach AGD o nazwie "Amica i jej Asy".

Po raz pierwszy wykorzystano i zsynchronizowano różne kanały komunikacji w jednej akcji promocyjnej w branży AGD. Koncepcja akcji przygotowana została przez Amikę we współpracy z Agencją Peppermint, która będzie również czuwała nad organizacją  i przebiegiem promocji.

Celem działań prowadzonych w ramach akcji "Amica i jej Asy" jest wzrost sprzedaży wybranych produktów oraz pozyskanie i zwiększenie lojalności sprzedawców. Akcja promocyjna potrwa do końca lipca 2005 roku. Na potrzeby akcji Agencja Peppermint przygotowała kreację materiałów reklamowych (folderu promocyjnego, elementów stron www) z motywami asów z talii kart.

            

W ramach akcji sprzedawcy otrzymają foldery informacyjne z zasadami promocji. Komunikacja odbywa się również za pośrednictwem strony internetowej www.amica.com.pl/asy. Promocja "Amica i jej Asy" opiera się na zbieraniu przez uczestników punktów za sprzedaż kilkudziesięciu wybranych produktów. Punkty mogą następnie być wymieniane na nagrody.

Wśród nagród jest udział w finałowym szkoleniu Akademii Sukcesu: wykładach na Akademii Ekonomicznej i szkoleniu praktycznym realizowanym
w siedzibie Amiki. Szkolenie zakończy się uroczystym wręczeniem dyplomu połączonym z licznymi atrakcjami i możliwością zdobycia dodatkowych nagród.
Komunikacja odbywa się poprzez SMS, za pośrednictwem którego sprzedawca otrzymuje od Organizatorów treść zadań, pytania oraz informacje na temat promocji i firmy. Tą samą drogą uczestnik udziela odpowiedzi na pytania, zgłasza wykonane zadanie oraz chęć rozliczenia swojej sprzedaży  z Przedstawicielem Handlowym Amiki. Spersonalizowana strona www (którą zarządza ArtCom), poza funkcją informacyjną, będzie służyła do wpisywania  i uzupełniania podstawowych danych sprzedawcy i sklepu, w którym pracuje.

Także w ten sposób sprzedawca będzie mógł zgłaszać gotowość do rozliczenia swoich punktów. Dodatkowo, dzięki synchronizacji z operatorem SMS - agencją marketingu mobilnego MobiJOY! oraz z centralną bazą danych, na bieżąco jest aktualizowany stan posiadanych ASów oraz informacje o trafności udzielonych odpowiedzi.

Akcja "Amica i jej Asy" jest przykładem akcji marketingu bezpośredniego.
.
Koncepcja działań nawiązuje do spójnej strategii komunikacji ze sprzedawcami, którą prowadzi Amica. Pierwsze programy Amiki realizowane we współpracy z agencją Peppermint zostały z sukcesem wdrożone w minionym roku. Podstawowym celem tych programów jest budowanie lojalności sprzedawców względem marki, a nie tylko premiowanie za sprzedaż. To właśnie dlatego zainicjowane zostały innowacyjne i długoterminowe działania, takie jak ogólnopolski program edukacyjny "Akademia Sukcesu" (AS), prowadzony wspólnie z Akademią Ekonomiczną w Poznaniu. Celem tego programu, poza szkoleniami produktowymi, jest pogłębienie wiedzy sprzedawców w zakresie technik sprzedaży i ekspozycji produktów. Amica daje sprzedawcom konkretną użyteczną w praktyce wiedzę, z której mogą korzystać na co dzień.

Dołącz do dyskusji: "Asy Amiki" z Peppermintem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl