SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Atmedia tracą stacje AXN. Sony woli ofertę TVN Media

Kolejna grupa kanałów znika z portfolio brokera Atmedia. Od stycznia 2014 roku stacje pod marką AXN, należące do SPT Networks CE, znajdą się w ofercie reklamowej Premium TV stworzonej przez TVN Media.

Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV, fot. TVN Article

Spółka TVN Media będzie odpowiadać za sprzedaż i planowanie czasu reklamowego w kanałach  AXN, AXN Black, AXN Spin i AXN White, a także za ich obsługę w zakresie sponsoringu, zintegrowanych rozwiązań reklamowych i brandowanego kontentu.

- Kanały AXN to bardzo dobra oferta programowa zarówno dla wymagającego widza jak i dla reklamodawcy, który chce dotrzeć ze swoim przekazem do atrakcyjnej grupy celowej. Dołączenie stacji telewizyjnych AXN do oferty Premium TV wzbogaci nasze pakiety demograficzne - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że stacje telewizyjne pod marką AXN w okresie od stycznia do października br. miały 1,04 proc. udziału w grupie komercyjnej.

Wczoraj informowaliśmy, że od stycznia 2014 roku z Atmediów do TVN Media przechodzą też kanały należące do FOX International Channels Poland (dowiedz się więcej). Od października br. broker ten stracił na rzecz TVN Media również kanały dziecięce The Walt Disney Company.

>>> Marcin Boroszko ostro o wypowiedzi na temat niepewnej sytuacji Atmediów

- Działamy jako niezależny broker i nasza oferta dla kanałów telewizyjnych wynika z możliwości rynku reklamowego. Wykorzystujemy te możliwości maksymalnie, a jednak nie wystarczyło to, by utrzymać obsługę kilku nadawców, którzy otrzymali oferty od naszej konkurencji - komentuje tę sytuację Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group. Jego zdaniem “na rynku telewizyjnym powstała sytuacja niekorzystna dla wszystkich poza głównymi nadawcami komercyjnymi”. Boroszko konsekwentnie zapowiada walkę z duopolem na rynku (tworzą go TVN i Polsat) i walkę o odbudowę swojego biznesu.

W poprzednich latach z Atmediów do oferty Premium TV spółki TVN Media przeszły też Telewizja Puls, kanały 4fun Media, Canal+ Cyfrowego i Viacom International Media Networks. TVN Media od stycznia 2014 roku przejmie też obsługę stacji Discovery Networks, które dotąd prowadziły samodzielne biuro reklamy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Atmedia tracą stacje AXN. Sony woli ofertę TVN Media

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
ostra jazda ;)

zabawna jest wypowiedź Boroszki o swojej klęsce ;)

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/at ... -tvn-media
12 24
odpowiedź
User
elo!
Panie prezesie Boroszko to koniec. Ostatni gasi światło.
13 25
odpowiedź
User
...
Atmedia miało kiedyś najwięcej kanałów, teraz ma TVN, a że historia lubi się powtarzać, to na miejscu osób z tej drugiej firmy pozostałbym raczej czujny...
23 10
odpowiedź
User
Grzegorz Hajdarowicz
Zamierzam kupić i odbudować imperium Atmedia Group.
33 10
odpowiedź
User
stare
Przecież już kilka lat temu wszyscy mówili o tym ze Polsat i TVN będą robić wszystko żeby rozwalić AtMedia, mówiło się o tym na imprezach mediowych. Tylko pogratulować konsekwencji i uporu. Smutne to i szkoda AtMediów bo biuro z najlepszą obsługą kliencką, ale biznes jest biznes..
20 11
odpowiedź