SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Atmedia zaczynają sprzedaż na maj. GRP na podobnym poziomie

Broker Atmedia rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na maj w reprezentowanych przez siebie tematycznych kanałach telewizyjnych. Koszt GRP w paśmie prime-time wzrósł w skali roku o 6 proc., a w pozostałych pasmach spadł o 5 proc.

W fazie presales jeden GRP kosztuje 4020 zł w paśmie prime-time, a 2880 zł w pozostałych pasmach.

Oferta Atmedia obejmuje 45 kanałów telewizyjnych oraz 34 strony internetowe (m.in. serwisy niektórych z tych stacji).

Dołącz do dyskusji: Atmedia zaczynają sprzedaż na maj. GRP na podobnym poziomie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Ilość i koszty reklam to bandytyzm, Kto za to placi ? Klient? setki razy na dzień jedne i te same reklamy - zniechęca się do zainteresowania produketem, powinno byc ograniczenie i to duże ograniczenie kasy wydawane jna reklamy
odpowiedź