SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Australia globalnym liderem w wydatkach reklamowych na osobę

USA to co prawda największy na świecie rynek reklamy, ale reklamodawcy wciąż wydają więcej pieniędzy na dotarcie do konsumentów na innych rynkach, szczególnie tych z Australii i Europy - wynika z raportu firm eMarketer i Starcom MediaVest Group.

<!-- 0.5092s -->

W 2013 roku reklamodawcy z USA przeznaczą 404 dolary w przeliczeniu na jednego konsumenta, co daje czwartą pozycję na globalnej liście, za Australią (582 USD), Wielką Brytanią (540 USD) i Norwegią (535 USD), a przed Danią (397 USD).

Natomiast w sektorze reklamy online, USA (201 USD na jednego internautę) zostaną wyprzedzone tylko przez Norwegię (209 USD), a za nimi znajdą się Australia (191 USD), Szwecja (174 USD) i Kanada (163 USD).

>>> Rynek reklamowy 2,8 proc. w górę, 80 proc. więcej na reklamę mobilną

Biorąc pod uwagę całkowite wydatki na reklamę, w ujęciu regionalnym liderem będzie Ameryka Północna (184,73 mld USD - 35,7 proc. udziału), przed Azją i Pacyfikiem (27,7 proc.).

Podobnie będzie w sektorze reklamy internetowej: Ameryka Północna (38,6 proc.), przed regionem Azji i Pacyfiku (28,7 proc.) i Europą Zachodnią (24,1 proc.). Lider utrzyma tutaj swoją dominację do 2017 roku.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Australia globalnym liderem w wydatkach reklamowych na osobę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl